Mini triki hujšanja brez napora


Bliža se poletje in treba bo v kopalke. Obvezna karantena zaradi epidemije je nekaterim prinesla tudi kakšen dodaten kilogramček. Nič zato, še imamo čas, da pred dopustom nekaj naredimo zase.

Večini ljudi, predvsem tistim, ki imajo prenatrpan vsakdan s službo in potem še z družinskimi obveznostmi, se je težko držati pravil neke diete, še bolj težavno pa je najti čas še za telovadbo. To seveda ni prav, je pa popolnoma življenjsko. Stalni stres, hitra in nestalna prehrana ter goltanje grižljajev v ustih pa so stvari, ki nam kopičijo kilograme.

Poskrbite za to, da v svoje telo vnesete čim manj kalorij. Prehrana naj bo raznolika. Pojejte manjše porcije. Omislite si lahko manjše krožnike. Hrano, ki jo zaužijete prežvekujte počasi. Poskusite z ugrizniti manjše grižljaje in počasneje žvečite hrano. Obstaja pravilo, da naj bi grižljaj v ustih prežvečili vsaj 25-krat preden ga pogoltnemo, da se hrana razgradi že v naših ustih in ne šele v želodcu.

Z beljakovinskim obrokom boste zmanjšali občutek lakote in boste zato pojedli manj kalorične hrane. Enako velja, če uživamo hrano, ki je bogata z vlakninami, na primer ohrovt, fižol, pomaranče, lanena semena. Pijte veliko vode. Tudi voda lahko pomaga shujšati, še posebej, če jo spijete pred obrokom.

Uživanje velikih količin mastne in nezdrave hrane se nikjer ne pozna tako hitro kot prav na trebuhu. Pazljivi bodite, da zmanjšate dnevni vnos ogljikovih hidratov, predvsem pa se ogljikovim hidratom izogibajte v večernih urah. Uživanje gaziranih pijač ne priporočamo, prav tako ne sladkih napitkov in alkohola Namesto tega, kot že povedano, pijte veliko vode ali pa nesladkanega zelenega čaja.

V kolikor najdete čas za telovadbo, bo učinek oblikovanja telesa še večji. Če spadate med srečnice z vitko postavo in si želite samo učvrstiti vaše telo, se osredotočite predvsem na pridobivanje mišične mase. Če pa ste nekoliko močnejše, se osredotočite na vadbo, s katero boste izgorevale telesno maščobo. Pri tem vam bodo v veliko pomoč kondicijske vadbe.

Predlagamo, da je telovadba razgibana in različna, da se je ne naveličamo preden sploh vidimo njene učinke. Lahko uporabljamo tudi pripomočke. Najboljši trening je trening z lastno težo, t.i. kurilci maščob (skleci, deska).

In nenazadnje je potrebno poskrbeti tudi za počitek. Že ob vsakodnevnih naporih in stresu se telo utrudi. Glede na to, da živimo v tempu, kjer čas ni naš zaveznik in nas stalno priganja, se nam izloča stresni hormon kortizol, ki zavira presnovo. Le ta je lahko krivec, da se nam okoli trebuha nabira maščoba, tudi če telovadimo in zdravo jemo.

Nedavni prispevki