Razlogi, zakaj bi morali jesti jajca vsak dan


V svoj dnevni meni vključite vsaj dva kokošja jajca. Najboljše za zajtrk. Pripravimo jih lahko mehko ali trdo kuhana, pečena, umešana, kakorkoli. Jajce je okusno živilo, poleg tega pa še zdravo. Eno kokošje jajce vsebuje antioksidante, zdrave maščobe in aminokisline. Kokošje jajce vsebuje veliko beljakovin in zelo malo kalorij.

Zaužito jajce je odlična hrana za možgane. Jajce namreč vsebuje holin, ki pomaga ohranjati spomin, hkrati pa vsebujejo tudi omega 3 maščobnih kislin, ki ščitijo možgane pred staranjem.

Po raziskavah jajca vsebujejo lutein, ki preprečuje sivo mreno. Vloga luteina je tudi zmanjševanje tveganja za srčne bolezni in celo pred nekaterimi oblikami raka, kot je na primer rak na dojki pri ženskah.

Jajce vsebuje tudi vitamin D, ki je odličen za vaše zobe in kosti. Ne le da jih krepi, ampak tudi pomaga telesu, da bolje absorbira kalcij.

Jajca vsebujejo vitamin B, ki je potreben za zdrave in sijoče lase, hkrati pa ščiti kožo pred  hiperpigmentacijo, ki pomeni bolezen kože, kjer gre za neenakomerne pigmentacije kože.

Če boste za zajtrk pojedli jajce, boste za kosilo pojedli manj, saj se boste počutili bolj siti, kot tisti, ki pojedo zajtrk poln ogljikovih hidratov. Kokošje jajce vsebuje aminokisline, ki jih telo potrebuje za metabolizem. Jajca so primerna za hujšanje.

Jajca vsebujejo folno kislino (vitamin B9), povezano z zmanjšanjem nepravilnosti semenčic pri moških.  Vemo, da je folna kislina pomembna tudi pri nosečih ženskah, saj pomanjkanje le-te vodi v prirojene nepravilnosti pri plodu in celo anemijo ter periferno nevropatijo. B9 je tudi vitamin, ki je potreben za pravilno delitev DNK.

In nenazadnje, jajca vsebujejo tudi vitamin A, ki je bistven za zdrave oči, kožo ščiti pred gubami, ki so posledica staranja in na sploh izboljša vašo kožo.

Nedavni prispevki