Spletno oglaševanje za vsakogar

0
127
Oglaševanje

V svetu, ko brez tehnologije in spleta pravzaprav sploh ne gre več, je spletno oglaševanje ključen pogoj za vidnost na spletu.

Če te ni na spletu, bi lahko rekli, da sploh ne obstajaš, poleg tega pa moraš biti tam tudi viden. Če že imaš spletno stran, s katero bodisi predstavljaš neko podjetje bodisi prek nje želiš prodajati izdelke ali storitve, je seveda dobro, da to spletno stran tudi kdo najde. Spletno oglaševanje je odlična rešitev, da te potencialne stranke dosežejo. Dejstvo, da sodobna podjetja vse več pozornosti in tudi sredstev namenjajo prav spletnemu oglaševanju, zagotovo ni zanemarljivo.

Če bi torej tudi vi radi povečali svojo prepoznavnost, promet in dobiček, potem je spletno oglaševanje ena od odličnih rešitev. Lahko se ga lotite prek različnih kanalov, na različne načine, izberete tiste možnosti, ki vam najbolj ustrezajo ipd.

Spletno oglaševanje

Še več razlogov za

Zakaj se sploh lotiti nečesa, kot je spletno oglaševanje? Nekaj razlogov smo že navedli, temu pa naj dodamo še to, da gre za cenovno precej ugodno rešitev. Že za nekaj evrov na dan lahko, na primer, prek Facebooka na svojo spletno stran dobiš ogromno potencialnih strank. Na vas pa seveda je, ali se bodo ti uporabniki na strani tudi nekaj časa zadržali, ali bodo kupili kakšen izdelek … Torej, ali boste imeli od njih tudi kakšno korist.

Druga pomembna stvar je, da je spletno oglaševanje lahko zelo ciljno in ozko usmerjeno, ki je hkrati tudi velika prednost pred oglaševanjem na televiziji, radiu ali v tiskanih medijih. Je izjemno prilagodljivo in omogoča natančen izbor ciljne publike, saj, na primer, pasjih ovratnic zagotovo ne boste nudili nekomu, ki psa niti od daleč ne more videti.

Spletno oglaševanje ima tudi to prednost, da so njegovi rezultati preprosto merljivi, popoln nadzor pa imaš tudi nad porabo sredstev. In, končno, je odlična metoda za pridobivanje novih strank in povečanje prodaje, za povečanje prepoznavnosti in gradnjo blagovne znamke.

Kakšno spletno oglaševanje izbrati? Google? Facebook?

Vrst spletnega oglaševanja je seveda ogromno, mi vam jih bomo navedli le nekaj.

Oglašujete lahko na res veliko načinov, eden od učinkovitejših je zagotovo Google oglaševanje. Večina uporabnikov spleta namreč uporablja prav Googlov brskalnik, zato je povsem jasno, da na vašo spletno stran večina uporabnikov pride prek Googla. Če vas v tem brskalniku ne najdejo, je to skoraj tako, kot da ne bi obstajali! Pri tem jim lahko pomagamo tako, da ustvarimo Google oglase, ki se prikazujejo uporabniku, ki v iskalnik vtipka neko ključno besedo. Če torej nekdo išče pasje ovratnice, se mu bodo prikazali oglasi, ustvarjeni na to ključno besedo. Ko uporabnik klikne oglas, ga povezava popelje na vašo spletno stran.

Facebook oglaševanje

Za zelo učinkovito spletno oglaševanje štejemo tudi oglaševanje na Facebooku. Je tudi zelo poceni in njegova velika prednost je, da omogoča zelo natančno ciljanje, saj lahko izbereš točno določeno skupino uporabnikov, ki so ji neki produkti ali storitve namenjeni. Izberete lahko spol, starost, izobrazbo, zanimanja … ljudi, za katere želiš, da se jim oglas prikazuje. Če torej prodajaš ovratnice za pse, lahko izbereš uporabnike, za katere meniš, da bi jih ta izdelek najbolj zanimal. Tako imaš veliko večjo možnost, da kakšen izdelek tudi dejansko prodaš. Zavedajte se, da vsak od nas vsaj kakšno uro dnevno preživi na tem družabnem omrežju, zato verjemite, da se ta kanal res splača izkoristiti ne le za osebne stike, ampak tudi za vaš posel!

E-mail marketing

Ste že slišali za e-mail marketing? Tudi to je spletno oglaševanje, pri katerem gre za neposreden stik z neko bazo ljudi. Elektronsko sporočilo lahko pišete, kadar to želite, naslovnik pa ga tudi prebere, kadar to želi. Da dobite bazo podatkov, lahko ponudite kakšne nasvete, brezplačne e-knjige, priročnike … Seveda pa morajo biti tudi vsa vaša nadaljnja sporočila zanimiva. Nuditi morate zanimive informacije, prilagojene vaši publiki. Bodite pozorni na to, kaj in kako pišete. Vendarle gre za veliko število naslovnikov, vi pa morate sporočila pisati tako, da bodo ustrezala kar največjemu deležu teh ljudi. Le, če boste zanimivi in ustvarjalni, morda nenavadni, vas bodo morda še naprej spremljali in od vas morda tudi kaj kupili. Tovrstno spletno oglaševanje je v bistvu brezplačno in tudi zato se ga poslužuje mnogo uspešnih podjetij in tudi posameznikov.

optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani

Tudi SEO, torej optimizacija spletnih strani in spletnih trgovin, je spletno oglaševanje. Zakaj? Z njeno pomočjo lahko na spletu dobesedno postanete vidni, tudi če vas zdaj ni na prvih straneh Googla. Kvalitetna optimizacija vašo spletno stran popelje do boljših, celo vrhunskih mest v spletnih iskalnikih, deluje pa tako, da vas uporabniki najdejo prek vtipkanih ključnih besed, na katere ste spletno stran optimizirali. To je seveda samo na kratko, vsekakor pa je dobro, da vemo, da gre za dober prijem, kadar gledamo dolgoročno. Če bi radi prek organskih zadetkov (ne oglasov) prišli do najboljših mest na Googlu, je SEO zagotovo najboljša izbira, vendar pa se to ne bo zgodilo čez noč. Gre za dolgotrajno in nenehno delo, pa vendar … Se splača!

Katero spletno oglaševanje torej izbrati? Navedli smo le nekaj najpogostejših, na vas pa je, za katerega se odločite. Morda je še najbolje, da izberete kombinacijo dveh ali treh – tako si zagotovite takojšnje in dolgoročne rezultate.