Kako najti punco, ki ni sponzoruša

0
785
Sponzoruša

Zadnje stoletje je čas neusmiljenega kapitalizma, borbe za denar in želje po dokazovanju. Pogumni, inovativni in drzni ustvarjajo svoja podjetja. Takšnih je le nekaj procentov prebivalstva.

Tako imamo na eni strani skupino ljudi, ki praviloma nima težav z denarjem, v lasti ima več stanovanj, enega ali več luksuznih avtomobilov in včasih tudi kakšno jahto. Na drugi strani imamo moške s skromnimi mesečnimi prihodki, ki ne trpijo le na finančnem, temveč tudi na vseh ostalih življenjskih področjih.

Če nimate visokocenovnega avtomobila, ogromne hiše in debele denarnice, ste načeloma takoj obsojeni na ženske nekoliko slabšega videza. Poleg vsega tega morate navadno imeti na sebi oblečeno obleko, katere vrednost je vsaj petsto evrov. Če pa nimate niti tega, vas atraktivne ženske s popolnimi postavami najbrž ne bodo niti pogledale.

V modernem svetu se ženski, ki gleda na vse te stvari, reče sponzoruša. Gre za ženske, ki so nesposobne ali preveč lene, da bi si same ustvarile boljšo prihodnost. Njihove želje in cilji so precej visoki, izobraženost, inteligenca, samozavest pa precej nizki. Takšne ženske se zavedajo, da so sponzorji njihova edina pot k boljšemu življenju.

Sponzor jim bo plačeval obleke, lepotne tretmaje, kupil jim bo lep avtomobil itd. Sponzor je moški, ki je finančno zelo dobro preskrbljen. Pri tem sta videz in karakter včasih nepomembna. Uspešnega moškega, ki poleg svojega podjetja skrbi še za svoje telo, bo z veseljem ustavila vsaka sponzoruša. Takšni moški so za njih zadetek na loteriji. Prav zanimivo je, da vam bo skoraj vsaka sponzoruša trdila ravno nasprotno. Bog ne daj, da bi omenile, da jim denar kaj pomeni v življenju. Njim je najbolj pomembno, da je moški do njih prijazen in ima smisel za humor. Ali to potem pomeni, da  vsi komiki, četudi imajo več kot 150kg, s pomočjo svojega smisla za humor z lahkoto osvojijo tudi zelo atraktivne ženske? V to je zelo težko verjeti.

Dejstvo je, da obstajajo tudi ženske, ki skrbijo za svoje telo, so uspešne, vendar jim denar ne pomeni toliko. Popolnoma razumljivo je, da tudi te ženske težijo k finančni varnosti, vendar jim denar pri izbiri partnerja ne igra ključne vloge. Njim je bolj pomembno, da imajo poleg sebe osebo, ki jih spoštuje, razume in občuduje takšne, kakršne so. Na žalost je danes skoraj nemogoče najti takšno žensko. Nekoč je vseeno bilo mogoče najti žensko, ki vas bo spoštovala, ljubila in podpirala.

Zakaj je temu tako, je vsem jasno. Najstnice v medijih in na socialnih omrežjih vsakodnevno spremljajo ženske s porušenimi moralnimi vrednotami. Če nekaj vsakodnevno spremljate, to kar hitro postane način vašega razmišljanja. Na žalost mlade ženske prevečkrat občudujejo ženske, ki so polne lepotnih popravkov na obrazu in telesu. Pri tem se ne zavedajo, da se takšnim ženskam v večini primerov reče sponzoruša.

Vsaka sponzoruša na svojem Facebook ali Instagram profilu vsakodnevno objavlja tudi slike svojih intimnih delov telesa. Tukaj se pojavlja eno logično vprašanje. Zakaj bi katerakoli ženska z visoko stopnjo samozavesti potrebovala reklamo na tak način? Druge ženske, ki te ženske na slikah občudujejo, se ne zavedajo, da vsaka sponzoruša preko socialnih omrežij išče potrditev, da je vredna.

Kljub temu da so te ženske videti precej samozavestne, so v resnici precej nezadovoljne s svojimi življenji. Zavedajo se, da je njihova edina karta, na katero lahko igrajo, njihov popoln videz. Pri tem zapirajo oči pred dejstvom, da s svojim načinom razmišljanja težko obdržijo svojega partnerja. Moški se včasih zapletejo s takšnimi ženskami. Nekaterii se pravočasno umaknejo, spet drugi se celo poročijo in zasnujejo družino. Dejstvo je, da v takšnih primerih moški navadno slej ko prej ugotovijo, da so se poročili z žensko, ki je sponzoruša. Zakoni takšnih parov so vse prej kot srečni in dolgi. Za eno sponzorušo to niti ni tako zaskrbljujoč podatek, saj bo imela dovolj časa, da pobere čim več denarja od svojega moža. Kljub ločitvi jo bo namreč nesrečni mož moral še dolga leta preživljati.

Vsaka sponzoruša se na začetku razmerja seveda močno trudi, da se predstavi v drugačni luči. A to sčasoma postane preveč izčrpajoče in stvari postanejo precej bolj jasne. Nekatere ženske celo trdijo svojim partnerjem, da jim bodo pomagale ustvarjati in prispevati k finančni dobrobiti. Na koncu se izkaže, da je ženska do neke mere imela prav, saj se je močno potrudila, da ustvari minus na bančnem računu svojega ljubimca.

V svetu podjetništva so sprejemi (dogodki, prireditve, različna druženja itd.) povsem običajna stvar. Na takšne dogodke podjetniki navadno pridejo s svojimi partnerkami. Vsak se želi pojaviti z atraktivno žensko. Težava pa  nastane, ko pride do pogovorov s poslovnimi partnerji. Spremljevalka kar hitro začne loviti kolege svojega partnerja in se spušča v pogovore, v katerih se ne znajde najbolje. Namreč, vsaka sponzoruša je vajena zgolj pogovorov o svojem popolnem telesu, o nohtih, frizuri, oblačilih in celodnevnih nakupih. Ko pa je treba povedati kaj o kakšni knjigi ali poslovni ideji, nastanejo velike težave. Mogoče je prav to razlog, da uspešni moški v izogib bodočim neprijetnostim kar hitro zapustijo takšno žensko.

V takšnih primerih sponzoruša svojo srečo poišče drugje. Gre za sponzorje, ki so do denarja prišli na nelegalen način. To so moški, ki večino svojega časa preživljajo v fitnes centrih. V teh se pripeljejo s kakšnim športnim ali izredno luksuznim avtomobilom. Za ta namen vzamejo kredit, ki ga komaj odplačujejo, a tega povprečna (nepoučena) sponzoruša ne ve. Pomembno je le, da moški vozi BMW in ima Dsquared superge. Takšen moški postane idealna tarča za žensko, ki si močno želi dokazovanja oz. potrditve.

Sponzoruša se v družbi takšnega moškega počuti veliko bolj prijetno, saj jo z novim moškim povezuje veliko skupnih stvari, kot so neizobraženost, neambicioznost, izjemne igralne sposobnosti, nesamozavest in želja po dokazovanju.