Tri ideje za zdrav zajtrk v službi s chia semeni


Chia semena so vir beljakovin, vsebujejo pa tudi omega 3, minerale in antioksidante. Zaradi svojih lastnosti, chia semena pozitivno vplivajo na presnovo in prebavo, poskrbijo za regeneracijo vaših mišic, če se ukvarjate s športom in hkrati povečujejo fizično vzdržljivost. Nenazadnje pa je pozitivno tudi to, da chia semena nase zelo vežejo vodo in poskrbijo, da je telo hidrirano. Z uživanjem chio semen boste dolgo imeli občutek sitosti.

Preden greste v službo, pa si lahko doma pripravite kakšen obrok, ki vsebuje tudi chia semena. Ponujamo vam tri ideje, kako si lahko pripravite zdrav in uravnotežen zajtrk. Vsi predlogi so enostavni za pripravo.

  1. Korenčkov smuti z pomarančo in chia semeni

Pripravite si zdrav smuti, ki vam bo dal energijo za vaš delovni začetek dneva. Recept za pripravo smutija je enostaven. V blenderju zmiksamo očiščen korenček in olupljeno pomarančo. Dodamo en kivi. Da bo smuti bolj kremast, lahko dodamo še banano. Smuti razredčimo s sokom limone ali pa vode, če je pregost. Na koncu dodamo chia semena.

Sicer pa si smuti lahko naredite iz kateregakoli sadja. Najboljše je sezonsko. Trenutno so na voljo jagode, dobijo pa se tudi že borovnice.

  1. Čokoladni puding s chia semeni

Če želite svoj dan pričeti z nasmehom, potem morate poizkusiti ta recept. V mleku zakuhamo koščke čokolade in kakava. Ko dobimo gladko čokoladno zmes, posodo umaknemo in dodamo chia semena. Božansko za začetek dneva. Po želji lahko dodate tudi mandlje ali pa oreščke.

  1. Mufini s chia semeni

Odličen predlog za zajtrk so tudi mufini. Receptov za mufine je ogromno, za na hitro pa priporočamo kar zmes za mufine, ki jo kupite v trgovini. Ker so chia semena nevtralnega okusa, osnovni recepturi za mufine dodajte še košček čokolade ali pa pest borovnic.

Pa dober tek!


Nedavni prispevki